Φυλετικός φιλελληνισμός και αντιφυλετικός ελληνοκεντρισμός

Ο αντιευρωπαϊσμός που προωθείται στην ελληνική κοινή γνώμη δεν είναι ένα φαινόμενο που εμφανίστηκε λόγω της οικονομικής κρίσης. Είναι ένα φαινόμενο που προωθείται από την αριστερά  ως την ακροδεξιά. Συγκεκριμένα η ακροδεξιά προωθεί έναν ελληνοκεντρισμό στηριζόμενο στον αρχαίο πολιτισμό της Ελλάδος και σε φαιδρές, προδοτικές προσωπικότητες της νεοελληνικής ιστορίας. Σήμερα μπορούμε να διακρίνουμε την ''κόντρα'' ανθελληνισμού και ελληνοκεντρισμού και στο βάθος το αποτέλεσμα να είναι ένα: αντιευρωπαϊσμός ! Ο ελληνικός λαός έχει διαπαιδαγωγηθεί να στρέφεται κατά της Ευρώπης και να καταπίνει αμάσητη την κάθε ψευδή προπαγάνδα για τους απλούς ευρωπαϊκούς λαούς. Πιστεύει ότι οι Ευρωπαίοι μόνο του πήραν, του παίρνουν και ότι τελικό στόχο έχουν να του πάρουν την πατρίδα του. Ας δούμε όμως μερικά πράγματα τα οποία ο απλός Έλληνας δεν γνωρίζει:


Αρχαία Ολυμπία

Η πρώτη ανασκαφή στο χώρο διεξήχθη το 1829 από τη Γαλλική Επιστημονική Αποστολή στην Πελοπόννησο, με επικεφαλή το στρατηγό N. J. Maison. Τότε αποκαλύφθηκε μέρος του ναού του Δία και τμήματα των μετοπών που τον κοσμούσαν, πολλά από τα οποία μεταφέρθηκαν στο Μουσείο του Λούβρου. Η συστηματική έρευνα του ιερού άρχισε το 1875 από το Γερμανικό Αρχαιολογικό Ινστιτούτο και με διακοπές συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Οι πιο πρόσφατες έρευνες, την τελευταία δεκαετία, έγιναν στο νοτιοδυτικό κτήριο, υπό τη διεύθυνση του καθηγητή Κλασικής Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου του Wurzburg και μέλους του Γερμανικού Αρχαιολογικού Ινστιτούτου κ. U. Sinn, και στα προϊστορικά κτήρια του ιερού, υπό τη διεύθυνση του Δρ Η. Kyrieleis, τ. Διευθυντή του Γερμανικού Αρχαιολογικού Ιντιτούτο. Υπουργείο Πολιτισμού

Το μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας είναι έργο του Γερμανού Ερνέστου Τσίλλερ. Πηγή 



Δελφοί

Η έρευνα στον αρχαιολογικό χώρο των Δελφών άρχισε γύρω στο 1860 από Γερμανούς. Το 1891 οι Γάλλοι πήραν από την ελληνική κυβέρνηση έγκριση για διεξαγωγή συστηματικών ερευνών και τότε άρχισε η λεγόμενη «Μεγάλη Ανασκαφή›, αφού πρώτα απομακρύνθηκε το χωριό Καστρί. Κατά τη διάρκειά της ήλθαν στο φως εντυπωσιακά ευρήματα, ανάμεσα στα οποία και περίπου 3.000 επιγραφές, που αποκαλύπτουν διάφορες πτυχές του αρχαίου δημοσίου βίου. Σήμερα, οι εργασίες στο χώρο των δύο δελφικών ιερών συνεχίζονται με τη συνεργασία της Ελληνικής Αρχαιολογικής Υπηρεσίας και της Γαλλικής Σχολής, με ανασκαφική αλλά και αναστηλωτική δραστηριότητα. Το μοναδικό μνημείο που διέθετε το αρχαίο υλικό για τη σχεδόν πλήρη αναστήλωσή του ήταν ο θησαυρός των Αθηναίων, που αποκαταστάθηκε το 1903-1906 από τους Γάλλους με έξοδα του Δήμου Αθηναίων. Πηγή


Έχουμε ακούσει προσφάτως τους ελληνοκεντρικούς να δηλώνουν ότι δεν θα δώσουν την ολυμπιακή φλόγα θέλοντας έτσι να ''τιμωρήσουν'' τους ξένους λόγω της οικονομικής πολιτικής. Φθηνός λαϊκισμός και απόκρυψη της ιστορίας που έχει ως αποτέλεσμα την αποτύφλωση του ελληνικού λαού. Ας δούμε όμως πως έχουν τα πραγματικά γεγονότα:

''Η αφή της ολυμπιακής φλόγας και η λαμπαδηδρομία τελέστηκαν για πρώτη φορά το 1936 στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Βερολίνου. Η ιδέα ήταν του Γερμανού καθηγητή και μέλους της Γερμανικής Ολυμπιακής Επιτροπής Δρ. Καρλ Ντιεμ ο οποίος και την εισηγήθηκε στην Οργανωτική Επιτροπή των ΧΙ Ολυμπιακών Αγώνων. Από τότε η αφή της φλόγας γίνεται πάντα στο ναό της 'Ηρας στην Αρχαία Ολυμπία.'' 


Ο δρ C. Diem ήταν ο πρόεδρος της επιτροπής Ολυμπιακών Αγώνων του Γ' Ράιχ και ο οποίος πέραν της ιδέας για την τελετή ολυμπιακής φλόγας στην Αρχαία Ολυμπία πρότεινε και μια λαμπαδηδρομία που θα ξεκινούσε από τον χώρο τέλεσης της αφής και θα ολοκληρωνόταν στο Ολυμπιακό Στάδιο του Βερολίνου. Αυτή την ιδέα αποδέχθηκε ο Γιόζεφ Γκαίμπελς και έκτοτε καθιερώθηκαν η τελετή ολυμπιακής φλόγας και η λαμπαδηδρομία μέχρι και σήμερα. Δείτε και εδώ


Ο Λουδοβίκος ο Α', πατέρας του Όθωνα έδωσε εντολή στον Πέτερ φον Ες να ακολουθήσει τον Όθωνα στην Ελλάδα το 1832 και να εικονογραφήσει την νεότερη ελληνική ιστορία. 39 έργα που σήμερα βλέπουμε να κοινοποιούνται κάθε χρόνο στην επέτειο της 25ης Μαρτίου και λίγοι Έλληνες γνωρίζουν ότι απολαμβάνουν τις ηρωικές απεικονίσεις από το χέρι ενός Βαυαρού.



Προπύλαια του Μονάχου

Απέναντι από την Πύλη θριάμβου (Siegestor) που χτίστηκε σε ανάμνηση του βαυαρικού απελευθερωτικού αγώνα, ανοικοδομήθηκαν τα Προπύλαια, το κατεξοχήν μνημείο της Ελληνικής Επανάστασης. Το έργο αυτό, που στα 1846 ανέλαβε ο επίσης φιλέλληνας αρχιτέκτονας Leo Von Klenze, ήταν μοιραίο για τον Λουδοβίκο και ίσως να έθεσε σε δοκιμασία τα φιλελληνικά του αισθήματα. Όπως γράφει ο Klenze το δυτικό αέτωμα του μνημείου 
παρουσίαζε την Ελλάδα, στην οποία οι νικητές σε στεριά και θάλασσα τις πρόσφεραν τις χαμένες επαρχίες και πόλεις. Το ανατολικό αέτωμα, το οποίο έβλεπε προς την πόλη, απεικόνιζε στο κέντρο τον Όθωνα, τον γιο του Λουδοβίκου και βασιλιά της Ελλάδας στον θρόνο του, να δέχεται τα σέβη του λαού, των τεχνών, και των επιστημών. Παράλληλα τα ανάγλυφα που διακοσμούσαν τους τέσσερις γωνιακούς πύργους και που είχαν μήκος 14 μέτρα και ύψος 2 μέτρα αναπαριστούσαν σκηνές από την Ελληνική Επανάσταση. 

Στα Προπύλαια του Μονάχου θα βρείτε τους αγωνιστές του 1821:






 Το 1834  ο Λέον φον Κλένζε θα συνεργαστεί με τον αρχαιολόγο Ρος (Ludwig von Ross) μετέπειτα διευθυντή της αρχαιολογικής υπηρεσίας και έφορο αρχαιοτήτων, για το σχέδιο αποστρατιωτικοποίησης της Ακρόπολης του Βαυαρικού Υπουργείου  Στρατιωτικών, επειδή τα περιτειχισμένα αλλά και ερειπωμένα μνημεία, όπως ο ναός της Αθηνάς - Νίκης, εξακολουθούσαν να θεωρούνται και να είναι απλά τμήματα η οικοδομήματα του οχυρού που υπήρχε στην θέση της Ακρόπολης όπως μας είναι γνωστή σήμερα. Με φιλοπονία και συστηματικότητα θα αποκολληθούν οι προσθήκες αιώνων δομικών επιχρισμάτων, ώστε να αναδειχτούν τα Προπύλαια και θα αναστηλωθεί ο ναός της Αθηνάς-Νίκης προσωπικά από τον Κλένζε.  πηγή

Τα ελληνικά δημοτικά τραγούδια διέσωσε ο Γάλλος Κλωντ Φοριέλ σε ένα δίτομο έργο το 1824-1825 με σχόλια και ιστορικά στοιχεία για την ελληνική ιστορία. Το έργο του μεταφράσθηκε στην Ελλάδα το....1956 !


Η Ακαδημία των Αθηνών είναι έργο του Γερμανού Ερνέστου Τσίλλερ και του δασκάλου του, Θεόφιλου Χάνσεν με καταγωγή από την Δανία. Ο Τσίλλερ δημιούργησε 600 αρχιτεκτονικά έργα στην Ελλάδα όπως το Μέγαρο Σλήμαν, Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, Εθνικό Θέατρο, το Προέδρικο Μέγαρο, Δημαρχείο Σύρου, Μέγαρο Ανδρέα Συγγρού, Μέγαρο Σταθάτου κ.α. Πέρα από τα έργα που «σήκωσε» ο Τσίλλερ στην Ελλάδα, επέβλεψε προσωπικά και την εκτέλεση των έργων του Χάνσεν στο Ζάππειο, την Εθνική Βιβλιοθήκη και το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, ενώ έκανε και πολλές προτάσεις για τη δημιουργία ενός πάρκου αναψυχής στον Λυκαβηττό (η δενδροφύτευσή του οφείλεται εξάλλου στον ίδιο). Ο Τσίλλερ μετά από ανασκαφές ανακάλυψε την ακριβή θέση του αρχαίου Παναθηναϊκού Σταδίου. Σε αυτόν οφείλεται και η φωταγώγηση της Ακρόπολης. Παντρεύτηκε την Eλληνίδα Σοφία Ντόντου. Πέθανε στην Αθήνα στις 12 Νοεμβρίου 1923 έχοντας την ελληνική υπηκοότητα. πηγή


Die Kultur der Arier