Το ΕΑΜ - ΕΛΑΣ δεν έκανε αντίσταση για την πατρίδα



71 έτη έχουν περάσει από την λήξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και σε ένα μήνα θα έχουμε πάλι τις γνωστές θριαμβολογίες των εγχώριων κομμουνιστών για την λεγόμενη αντίσταση τους κατά των Γερμανών ''κατακτητών''. 71 έτη αυτά τα καθάρματα επιμένουν να ψεύδονται και να συκοφαντούν τον εθνικοσοσιαλιστικό αγώνα κατά του παγκόσμιου εβραϊσμού, του διεθνούς κεφαλαίου και του διεθνιστικού μαρξισμού.  Καθώς ο χρόνος πάντα φέρνει στο φως την αλήθεια και αφού πλέον έχουν περάσει τρεις γενιές από την προδοσία που υπέστη η Ελλάδα από τον Μεταξά και το ΚΚΕ χύνοντας άδικα κι ανώφελα το αίμα της για τα εβραϊκά συμφέροντα, καθώς πραγματοποίησε την εμπλοκή της σε έναν πόλεμο που δεν την αφορούσε (κι αν την αφορούσε η θέση της ήταν ξεκάθαρα στον Άξονα) είναι καιρός να δείξουμε ξεκάθαρα τα όσα ψεύδη διασκορπίζουν οι μπολσεβίκοι στον ελληνικό λαό. Αυτά τα απάνθρωπα καθάρματα ισχυρίζονται σήμερα ότι πολέμησαν ενάντια στον φασισμό και τον ιμπεριαλισμό κι ότι το έκαναν για την πατρίδα. Όποιος γνωρίζει την μαρξιστική θεωρία καταλαβαίνει αμέσως ότι ψεύδονται, εκτός κι αν δεν μιλάμε για συνεπείς μαρξιστές. Ας δούμε λοιπόν τι λέει για την πατρίδα και τον πόλεμο υπέρ της πατρίδας ο Μαρξ κι ο Ένγκελς, καθώς κι ο ηγέτης των μπολσεβίκων Βλάντιμιρ Λένιν:

''Ακόμα κατηγορήθηκαν οι κομμουνιστές ότι θέλουν τάχα να καταργήσουν την πατρίδα, την εθνότητα. Οι εργάτες δεν έχουν πατρίδα. Δεν μπορεί να τους πάρεις αυτό που δεν έχουν''. 
Κομμουνιστικό Μανιφέστο, Μαρξ – Ένγκελς 



''Αν ένας Γερμανός ή ένας Γάλλος λέει: σα σοσιαλιστής έχω το δικαίωμα και την υποχρέωση να υπερασπίσω την πατρίδα όταν ο εχθρός εισβάλει στη χώρα μου, αυτό δεν είναι συλλογισμός σοσιαλιστή, διεθνιστή, επαναστάτη προλετάριου, μα μικροαστού - εθνικιστή. Γιατί στο συλλογισμό αυτό εξαφανίζεται ο ταξικός επαναστατικός αγώνας του εργάτη ενάντια στο κεφάλαιο, εξαφανίζεται η εκτίμηση του πολέμου στο σύνολό του, από την άποψη της παγκόσμιας αστικής τάξης και του παγκόσμιου προλεταριάτου, δηλαδή εξαφανίζεται ο διεθνισμός και δεν μένει παρά ένας κακομοιριασμένος, αρτηριοσκληρωμένος εθνικισμός. Αδικούν τη χώρα μου, τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν, να που καταλήγει ένας τέτοιος συλλογισμός. Να που βρίσκεται η μικροαστική εθνικιστική του στενότητα. Είναι το ίδιο σα να συλλογιζόταν κανείς προκειμένου για μια ατομική περίπτωση άσκησης βίας πάνω σε ένα άτομο: ο σοσιαλισμός είναι ενάντια στη βία για αυτό προτιμώ να κάνω προδοσία παρά να καθίσω φυλακή. Ο γάλλος, ο γερμανός ή ο ιταλός που λέει : ο σοσιαλισμός είναι ενάντια στην άσκηση βίας πάνω στα έθνη, για αυτό αμύνομαι, όταν ο εχθρός εισβάλει στη χώρα μου αυτός προδίνει το σοσιαλισμό και το διεθνισμό. 

Γιατί ένας τέτοιος άνθρωπος βλέπει μονάχα τη «χώρα του». Βάζει πάνω από όλα τη «δική του» αστική τάξη χωρίς να σκέφτεται τους διεθνείς δεσμούς, που κάνουν τον πόλεμο ιμπεριαλιστικό, που κάνουν τη δική του αστική τάξη ένα κρίκο της ιμπεριαλιστικής ληστείας. Όλοι οι μικροαστοί και οι στενοκέφαλοι και αμόρφωτοι μουζίκοι, κρίνουν κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο: ο εχθρός βρίσκεται στη χώρα μου, τίποτά άλλο δεν με ενδιαφέρει. Ο σοσιαλιστής, ο επαναστάτης προλετάριος, ο διεθνιστής σκέφτεται διαφορετικά: Ο χαρακτήρας ενός πολέμου (αν είναι αντιδραστικός η επαναστατικός) δεν εξαρτάται από το ποιος επιτέθηκε και σε τίνος χώρα βρίσκεται ο εχθρός, αλλά από το ποια τάξη διεξάγει τον πόλεμο, ποιας πολιτικής συνέχεια αποτελεί ο πόλεμος αυτός. Αν ο πόλεμος αυτός είναι αντιδραστικός, ιμπεριαλιστικός πόλεμος, αν δηλαδή διεξάγεται ανάμέσα σε δύο παγκόσμιες ομάδες της ιμπεριαλιστικής καταπιεστικής, ληστρικής, αντιδραστικής αστικής τάξης, τότε κάθε αστική τάξη ακόμα και μιας μικρής χώρας, μετατρέπεται σε μέτοχο της ληστείας, και το καθήκον μου, καθήκον εκπροσώπου του επαναστατικού προλεταριάτου, είναι να ετοιμάσω την παγκόσμια προλεταριακή επανάσταση, μοναδική σωτηρία από τις φρικαλεότητες του παγκόσμιου μακελειού. Δεν πρέπει να κρίνω από την άποψη της «δικής μου» χώρας (γιατί έτσι κρίνει ένας άθλιος κουφιοκεφαλάκιας μικροαστός εθνικιστής που δεν καταλαβαίνει ότι είναι παιχνιδάκι στα χέρια της ιμπεριαλιστικής αστικής τάξης), αλλά από την άποψη της συμμετοχής μου στην προετοιμασία, στην προπαγάνδιση, στην επιτάχυνση της παγκόσμιας προλεταριακής επανάστασης''.

Λένιν «Η προλεταριακή επανάσταση και ο αποστάτης Κάουτσκι»
Ας δούμε τι λέει κι ένας Νεοζηλανδός, ο William S. Jordan ο οποίος ήρθε στην Ελλάδα για να πολεμήσει κατά των Γερμανών καθώς ήταν φανατικός αντιναζί:

''Τον έλεγχο του ΕΛΑΣ τον είχαν οι Μπολσεβίκοι ''καπετάνιοι'', δηλαδή οι πολιτικοί επίτροποι, τόσο στα αρχηγεία και τις μεγάλες μονάδες όσο και στα μικρά τμήματα των απομακρυσμένων ορεινών περιοχών. Έτσι συχνά συναντούσε κανείς πρωτόγονα και κτηνώδη στην εμφάνιση και την σκέψη ανθρωποειδή με πνευματικές ικανότητες που δεν ξεπερνούσανε το επίπεδο νοημοσύνης ενός πιθήκιυ, που φορούσανε με καμάρι τ' αστέρια του συνταγματάρχη. Είχανε χειροτονηθή από την μια στιγμή στην άλλη ''καπετάνιοι'', όχι για τις στρατιωτικές τους γνώσεις ή για την παλικαριά τους και τις επιτυχίες τους στο πεδίο μάχης αλλά για την τυφλή αφοσίωση τους στο Κομμουνιστικό Κόμμα και επειδή ο Άρης ήξερε πως ήταν πάντα έτοιμοι να θυσιάσουνε αδίστακτα την Ελλάδα και το λαό της και να διαπράξουνε τα φρικτότερα εγκλήματα για να ευοδωθούνε τα συμφέροντα του μπολσεβικισμού''.

William S. Jordan, EAM Η αλήθεια για το ελληνικό δράμα εκδόσεις Ελεύθερη Σκέψις



Ακόμα και ο Τσώρτσιλ τους ξεβράκωσε δημόσια και δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς ότι ο αυτός ο μεθύστακας ήταν αντιναζί. Παραθέτουμε ένα απόσπασμα από μια ομιλία του στην βρετανική βουλή:

''Οφείλω να ομιλήσω δι' ολίγων περί των Ελλήνων κομμουνιστών, μεταξύ των οποίων ευρίσκονται επίσης μακεδονικά και βουλγαρικά στοιχεία,ίσως με ιδίας εδαφικάς διαθέσεις. Είναι αληθώς φοβεροί άνθρωποι. Έχουν ένα σύνθημα και μίαν πολιτικήν, την οποίαν προσπαθούν να πραγματοποιήσουν με απανθρώπους μεθόδους, ενώ άλλοι άνθρωποι είς τας περιοχάς αυτάς προσεπάθουν απλώς να διαφυλάξουν το σώμα και την ψυχήν των. Μου ελέχθη ότι σφάλλω υποτιμών την δύναμιν του υπό την κομμουνιστικήν ηγεσίαν διατελούντος ΕΛΑΣ. Οφείλω να ομολογήσω ότι τους κρίνω από την μαχητικήν δεινότητα την οποίαν επέδειξαν πολεμούντες τους Γερμανούς. (γέλωτες)  Δεν θέλω να τους προσάψω καμιά στρατιωτικήν μομφήν. Διότι δεν εσκόπουν να πολεμήσουν εναντίον των Γερμανών, αλλά κατά το πλείστον εδέχοντο  απλώς τα όπλα μας και εκάθοντο ήσυχοι, αναμένοντες την στιγμήν κατά την οποίαν θα ηδύναντο να καταλάβουν την εξουσία είς την πρωτεύουσαν πραξικοπηματικώς και να μεταβάλλουν την Ελλάδα σε κράτος κομμουνιστικόν με ολοκληρωτικόν αφανισμόν όλων των αντιπάλων των. Έσφαλα από την μικράν χρήσιν την οποίαν έκαμαν των όπλων μας εναντίον των Γερμανών, ιδίως όταν η γενική νίκη των συμμάχων κατέστη πιθανή, παρά τα όπλα τα οποία τους εδώσαμεν. Αναντιρρήτως τους υπετίμησα ως μαχητικήν δύναμιν όταν αι δυνάμεις αι οποίαι υπήρξαν τόσον χωλαί και νωθραί εναντίον των Γερμανών εισήλθον αθρόαι είς την πόλιν των Αθηνών''. 
Από το βιβλίο ''Ο Ιωάννης Ράλλης ομιλεί εκ του τάφου'' Διαβάστε το εδώ



Αληθεύει ότι μόνη τους επιθυμία ήταν να περιμένουν την αποχώρηση των εθνικοσοσιαλιστών Γερμανών από την Ελλάδα οι οποίοι φρουρούσαν την χώρα μας για να κρατούν μακριά μας τον βρετανικό στρατό καθώς και για να αποτρέψουν η ελληνική γη να γίνει κομμουνιστική και επαρχία της Σοβιετικής Ένωσης; Ο Τσώρτσιλ επίσημα τουλάχιστον δήλωσε ξεκάθαρα ότι η μόνη επιθυμία του ΕΑΜ - ΕΛΑΣ ήταν να επιβάλλει τον κομμουνισμό στην Ελλάδα, πράγμα που επιχείρησε με ηγέτη του τον Άρη Βελουχιώτη από την εποχή που οι Γερμανοί αποχώρησαν από την πατρίδα μας.  Εφήρμοσαν ξεκάθαρα την μαρξιστική θεωρία ή όχι; Την απάντηση θα την δώσει και πάλι ο ηγέτης των μπολσεβίκων:

''Και οι εμφύλιοι πόλεμοι είναι πόλεμοι. Όποιος παραδέχεται την πάλη των τάξεων δεν μπορεί να μην παραδέχεται τους εμφύλιους πολέμους, οι οποίοι σε κάθε ταξική κοινωνία αποτελούν τη φυσική και κάτω από ορισμένες συνθήκες αναπόφευκτη συνέχιση, ανάπτυξη και όξυνση της ταξικής πάλης. Αυτό το επιβεβαιώνουν όλες οι μεγάλες επαναστάσεις. Το να αρνιέσαι τους εμφύλιους πολέμους ή να τους ξεχνάς σημαίνει ότι πέφτεις στον έσχατο οπορτουνισμό και απαρνιέσαι τη σοσιαλιστική επανάσταση''. 

Λένιν, Το στρατιωτικό πρόγραμμα της προλεταριακής επανάστασης (1916) πηγή


Ο ιδρυτής του ΚΚΕ ήταν ένας Εβραίος:

''Ο Αβραάμ Μπεναρόγια ήταν ισπανοεβραϊκής καταγωγής. Γεννήθηκε στο Βιδίνιο της Βουλγαρίας το 1887. Ο Αβραάμ Ελιέζερ Μπεναρόγια (εβραϊκά: אברהם בן-ארויה‎; βουλγάρικα: Аврам Бенароя‎;) (1887- 16 Μαΐου 1979) υπήρξε ένας από τους πρώτους εκπροσώπους του σοσιαλιστικού κινήματος στον ελλαδικό χώρο. Πρωταγωνίστησε στην ίδρυση της Φεντερασιόν, του Σοσιαλιστικού Εργατικού Κόμματος Ελλάδας ΣΕΚΕ (μετέπειτα ΚΚΕ) και της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδας''. πηγή

Εφόσον οι Άγγλοι όμως συμμάχησαν με τους Σοβιετικούς για να καταστρέψουν την Γερμανία υπερασπιζόμενοι τα εβραϊκά συμφέροντα τότε αυτή η συμμαχία σημαίνει ακριβώς αυτό:





Γκαίμπελς : Ο χαρακτηρισμός ''Εβραίος'' κάποτε συνεπαγόταν φυλάκιση